Mazda Mx-5 CUP

… sportovní jízda s pilotem, která tě dostane

Jízda na okruhu

1.300 Kč s DPH

Mazda MX-5 CUP

Nejúspěšnější sportovní auto na světě

Mazda MX-5 CUP je druhá generace nejúspěšnějšího roadsteru na světě. Jedná se o kompletně přestavěné závodní auto, bez ABS, posilovače řízení a jakýchkoliv dalších systémů. Je to jen o řidiči. Auto se aktuálně umisťuje na stupních vítězů v sérii závodu MX-5 CUP.

Technické parametry
  • Motor: benzínový atmosférický řadový 4 válec o objemu 1840 ccm.
  • Výkon: 103 kW (150 koní) a 161 Nm krouticího momentu.
  • Hmotnost: provozní hmotnost 900 kg.
  • Závodní speciál upravený pro závodní sérii MX5 CUP
Popis technických úprav (tuning)
  • Snížení hmotnosti – odlehčení vozu, odebrány všechny části interiéru a čalounění vyjma palubní desky, přepracované panely dveří, bez topení, bez ostřikovačů, odstraněná nepotřebná kabeláž i tepelné a zvukové izolace
  • Diferenciál – samosvorný mechanický diferenciál typu Torsen
  • Reroute – přesměrování výstupu chladící kapaliny pro lepší homogenitu chlazení válců
  • Set vodních hadic-silikonové hadice chladícího okruhu
  • Oil baffle – přepážka do olejové vany pro zamezení odlévání oleje při brždění
  • Chlazení oleje – chladič oleje pro udržení provozních teplot okruhu mazání
  • Pneumatiky – semislick Yokohama Advan A052
  • Sedadla – závodní skořepina Mirco Mx5 pro dobré držení těla; zásadní pro usazení ve voze
  • Pásy – 6-bod doplněný k sedačce a pro cit k autu
  • Rollbar – ochrana při převrácení vozu; zpevnění karoserie
  • Monitoring motoru – olej – teplota + tlak
  • Brzdy – závodní brzdové destičky Hawk HP+ Brzdové hadice- pancéřované hadice – spolehlivost, přesnost brzdového pedálu
  • Nastavení geometrie- setup podvozku a odklonů
  • Podvozkový set- „HSD Monopro Harder Mazda MX-5 NA/NB“
  • Polyuretan sada silentbloků-Strongflex
  • Excentrické šrouby pro spolehlivé nastavení geometrie náprav
  • Úprava ramen pro dosažení závodních odklonů
  • Kola 15×7 optimální rozměr vzhledem k šířce pneu a váze
  • De-ABS lepší odezva od brzdového ústrojí; pure race feeling
  • NBfl brzdový válec větší průměr=kratší chod pedálu a lepší modulace brzd/ ovládání meziplynu
  • Brzdové hadice- pancéřované hadice – spolehlivost, přesnost brzdového pedálu
  • Volant + nába volant s odsazením pro správnou pozici rukou na volantu
  • Odlehčený setrvačník 1.6 lepší reakce na plyn, lepší řazení, nižší hmotnost
  • Spojkový set 1.6 St1 organická lamela s oem záběrem a zlepšeným přenosem síly, nižší hmotnost
  • Chladič vody celohliníkový chladič pro lepší výkon chladicí soustavy
  • Výfuk- od svodů po koncovku, decat, optimálně pouze průchozí tlumiče
  • Set stabilizátorů- tužší stabilizátory pro nižší náklony karoserie
  • Převodovka 6Q zlepšení akcelarace, převod poměr 6. st=5st. 5Q
  • DePower řízení odstranění posilovače řízení, zlepší komunikativnost řízení; zvýší ovládací síly
  • Úprava P nápravnice snížení záklonů pro menší ovládací síly řízení; nutné při dePower řízení
  • Zámky excentrických šroubů znemožní zásadní rozhození geometrie při provozu; horší práce při nastavení
  • Excentrické šrouby M14 pro větší utahovací moment a zamezení uvolnění
CENÍK A PŘÍPLATKY

1 kolo* / 2 kola** na okruhu jako spolujezdec se závodním pilotem vč. paliva 1.300 Kč vč. DPH

  • každé další kolo vč. paliva 1.300 Kč vč. DPH
  • videozáznam Gopro 10+ hero 500 Kč vč. DPH

      * 1 kolo platí pro okruhy: Brno, Most a Silesia Ring
      ** 2 kola platí pro okruhy: Vysoké Mýto, Sosnová a Písek

      .

      Časově výhodné jízdy

      Jízda bez starostí

      Různé druhy pronájmů

      Perfektní technický stav

      Časově výhodné jízdy

      Jízda bez starostí

      Různé druhy pronájmů

      Perfektní technický stav

      Jízda na okruhu

      Již od 1.300 Kč!

      .

      Jízda na okruhu jako řidič nebo spolujezdec.
      Vybrané okruhy, polygony a letiště po celé ČR.
      Jízda na limitu vozu a opravdové využití potenciálu vozu.

      Výhody
      • Nemusíš řešit technický stav auta, pneu ani palivo.
      • Lze řídit již od 18 let s platným řidičským průkazem skupiny B.
      • Bez nutnosti skládat kauci
      • Vjezd na okruh po dobu zážitku v ceně
      • Instruktáž od zkušeného kouče.
      CENÍK A PŘÍPLATKY

      1 kolo* / 2 kola** na okruhu jako spolujezdec se závodním pilotem vč. paliva 1.300 Kč vč. DPH

      • každé další kolo vč. paliva 1.300 Kč vč. DPH
      • videozáznam Gopro 10+ hero 500 Kč vč. DPH

      * 1 kolo platí pro okruhy: Brno, Most a Silesia Ring
      ** 2 kola platí pro okruhy: Vysoké Mýto, Sosnová a Písek

      Objednávka Mazdy MX-5 CUP

      Ozveme se ti nejpozději následující pracovní den

      .

      Služba

      11 + 14 =

      Jak to jezdí druhým?

      Perfektně vydařená akce. Zlepšil jsem se v řízení svého BMW nejen s ohledem na bezpečnost. Petr je skvělý instruktor!!

      Jiří H.

      BMW M1, Winter Vyškov, 19. 2. 2022

      Super kluci, super akce, těším se zase příště. Byla to mega nálož adrenalinu nejen pro mě.

      Hynek M.

      Subaru Imprezza WRX, Winter Vyškov, 19. 2. 2022

      Petr a zbytek osazenstva moc dobře ví, co dělá. Naučí tě driftovat a zároveň jezdit bezpečně.

      Honza L.

      BMW M850i, Winter Vyškov, 19. 2. 2022

      Blog

      Nordschleife experience

      Nordschleife experience

      První květnový týden jsme si plnili své autíčkářské sny. Návštěva a jízda na jednom z nejznámějších okruhů na světě Nordschleife. To musí zažít každý opravdový petrolhead. Cesta, která trvala z Brna zhruba 9 hodin ve skupince utekla jako voda. Ubytovali jsme se v...

      číst více
      Okruh Nürburgring

      Okruh Nürburgring

      Nürburgring je slavný okruh v Německu, který je známý svými náročnými a technicky náročnými zatáčkami. Zde jsou některé základní charakteristiky okruhu Nürburgring:  Délka trati: Okruh Nürburgring má celkovou délku 20,8 km, což z něj činí jeden z nejdelších a...

      číst více
      Testování Porsche 911 GT3 CUP na okruhu v Mostě

      Testování Porsche 911 GT3 CUP na okruhu v Mostě

      V polovině března na okruhu v Mostě proběhlo testování nového závodního auta Porsche 911 GT3 CUP pro rok 2023 a tým držvolant fxcg. První letošní trackday byl pod taktovkou bmracing. Teploty byli zatím jen lehce nad nulou, ale sluníčko svítilo krásně skoro celý den. O...

      číst více