O nás
… jsme kluci s vášní k autům
Petr Cigánek
Viktor Mejzlík
Jirka Nečas
Petr Cigánek
Viktor Mejzlík
Jirka Nečas
Kdo vlastně jsme?
Nadšenci, co milují auta, baví je řízení a získávání nových zkušeností. Nejsme žádní závodní piloti, to vnímáme jako naši výhodu. Dokážeme se vžít do role klienta, který má své obavy, potřebuje nové informace vstřebat, nebo s danou technikou nemá žádné zkušenosti a trvá mu déle si ji osvojit. Proto se k nám nemusí bát přijít řidič, který už s řízením a auty zkušenosti má. Může se ale ozvat i ten, kdo s auty chce teprve začít a vyzkoušet si je. Jsme gender, kids, pet, relligious, age, opinion friendly, takže společnou řeč spolu určitě najdeme.
“ Nejsme závodní piloti, ale kluci, co milují auta a jejich řízení.“
Drzvolant chceme tvořit proto, že jsou auta naší vášní, respektive zbožňujeme jízdu v nich. Následně rádi sdílíme prožitky, které při jízdě zažíváme. Proto tvoříme příležitosti, abychom tyto až euforické stavy zažívali častěji. Myslíme si, že tímto podobným postižením trpí mnoho mužů a také žen. To nás táhne k tomu, abychom jim i sobě pomohli.
Autům se věnuje spoustu lidí povrchně, je zde mnoho pozornosti na to, jak mají auta vypadat, jaké mají mít výkony, jakou mají hodnotu atd. Přejeme si, aby naše činnost tento pohled mohla změnit. Je totiž jedno, zda jezdíte v Porsche 911 GT3 RS, nebo Mazdě MX-5. Jde jen o to, jak si jízdu užijete, jak ji sdílíte s ostatními a zda se díky tomu zlepšujete a posunujete vpřed. Mělo by to být mnohem více o lidech a jejich zážitku, který se propíše do spokojených osobních životů než o autech samotných.

.
Rádi bychom komunitě, které toto chybí pomohli naplnit svůj pohár touhy po adrenalinu za volantem do sytosti a dalším pomohli pochopit, co sportovní jízda skutečně znamená, přináší a jednoznačně se tak rozhodnout, jestli chtějí auta jen vlastnit nebo si je užívat.
Petr Cigánek
.
Auta jsem miloval už od malička a byla jen otázka času, kdy to vypluje na povrch. K autům mě přivedl táta, se kterým jsem se chodil dívat na rally a autocross. Už v tu chvíli pro mě závodníci byli hrdinové a všudypřítomný adrenalin a hluk na mě působil jako z jiného světa. Bylo to návykové. Později jsem nebyl sveden k autům, ale extrémním sportům. Roky jsem jezdil český pohár ve 4x crossu a bicrossu, tzn. létal jsem vzduchem z kopce na kole a snažil se být dole první a bez úhony. Auta mě fascinovala vždy. Mým prvním autem byl Ford Escort 1,6 efi, který mi dal hodně, především svobodu pohybu a volnost v rozhodování, kam se zrovna podívám. Protože mě auta bavila, postupně jsem si pořídil mimo pro zábavu: Mazda RX8, Toyota MR2, BMW e90 330i, Nissan 350Z, BMW 130i. Auta, které bych si chtěl pořídit a uznávám jsou Porsche GT4 a BMW M2 competition, nepohrdnu ale žádnou zadokolkou.

.
Viktor Mejzlík
.

.
Lásku k autům u mě začal budovat starší brácha, se kterým jsem už ve školce aktivně sledoval F1, táta automechanik to doplnil i po té technické stránce. První auto jsem měl ještě dříve než řidičák a byla to Honda CRX I. 85 a tato značka mi už na vždy zůstane v srdci. Následovali totiž další, Honda CRX II., Civic Type R 7.g, Honda S2000 a další. Právě u S2000 jsem si začal uvědomovat, že je velký rozdíl v tom, jestli v autě jednu rychle, nebo jestli auto skutečně ovládám a vím, jak funguje a co potřebuje. Kromě Hondy v srdci nemám žádnou konkrétní značku, spíš uznávám různá sportovní auta za jejich schopnosti/vlastnosti. Moje uznání si tak získá každé auto, které mě něčím dokáže překvapit či potěšit. No a nejčastěji mě potěší auta, která jsou malá, lehká, benzínová, se zadním náhonem a nízkým sedadlem řidiče.
Jirka Nečas
.
Jsem milovník aut z Brna. První vzpomínky na volant sahají někdy do roku 1993, byla to červená rodinná Dacia a zatím co rodiče dojídali v restauraci já se vždy odebral do auta a ve svém vizuálním světě jezdil nejúžasnější rally jaké mohlo být. První auto bylo Honda CRX I. generace (asi týden po řidičáku), pak se mi pod rukami otočilo asi 25 různých značek (převážně Hondy nebo Subaru), protože tam jsem cítil silné emoce a vášeň, které mi vždy vykouzlili úsměv na tváři. Od roku 2011, kdy jsem založil značku UMYEM jsem s auty každý den a tak trochu žiji svůj sen. Pečujeme o různé supersporty Porsche, Ferrari, Maserati a další auta snů, i to mě přivedlo k myšlence pořídit profesionální závodní simulátor, který máme na firmě a je k dispozici každému, kdo má trochu benzínu v krvi. V roce 2016 jsem okusil první zadokolku (Mazda MX5 ND) a dobře věděl, že v garáži vždy jednu musím mít. V současné době sportovně relaxuji se Subaru BRZ a Subaru Forester XT máme jako rodinné přibližovalo. Těším se na setkání s Vámi!

.
Přečtěte si také
Nordschleife experience
První květnový týden jsme si plnili své autíčkářské sny. Návštěva a jízda na jednom z nejznámějších okruhů na světě Nordschleife. To musí zažít každý opravdový petrolhead. Cesta, která trvala z Brna zhruba 9 hodin ve skupince utekla jako voda. Ubytovali jsme se v...
Okruh Nürburgring
Nürburgring je slavný okruh v Německu, který je známý svými náročnými a technicky náročnými zatáčkami. Zde jsou některé základní charakteristiky okruhu Nürburgring: Délka trati: Okruh Nürburgring má celkovou délku 20,8 km, což z něj činí jeden z nejdelších a...
Testování Porsche 911 GT3 CUP na okruhu v Mostě
V polovině března na okruhu v Mostě proběhlo testování nového závodního auta Porsche 911 GT3 CUP pro rok 2023 a tým držvolant fxcg. První letošní trackday byl pod taktovkou bmracing. Teploty byli zatím jen lehce nad nulou, ale sluníčko svítilo krásně skoro celý den. O...